Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2008 22:20 - Иван Христов от "Сблъсък": Задължителните неща никога не са приятни
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2812 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:37


image

I
Отделям повече време на работата, а по празниците на семейството ми – на дъщеря ми и Вихра
I Не позирайте - хората винаги го усещат!

Като водещи, автори, продуценти и редактори Иван и Андрей са неделим екип и винаги се появяват съвместно. Очевидно са затрупани с работа, тъй като освен водещи на "Сблъсък" се изявяват и в други предавания "Music Idol", "Това го знае всяко хлапе" и какво ли още не. Те се радват на успех сред аудиторията заради своята откровеност, непресъхващ ентусиазъм и умелия им усет към самоирония. Един от любимите проекти на Иван е агенцията за запознанства "Аз и ти", която върви много добре. „Стартираме и с нови предавания, имаме проекти, общо взето винаги гледаме да не стоим на едно място“, казва чаровният водещ. А когато вечер се прибира след тежък ден и незнае какво иска, срещу него тича малката му дъщеричка и всичко му минава.

Кои са трудностите в професията на журналиста?
Да е обективен, да е на линия постоянно, за да е актуален, да не прекалява с желанието за самоизява, да държи на своята независимост и куп други…

Кое качество трябва задължително да притежава човек, за да работи в телевизия?
Задължителните неща никога не са приятни - трябва да си на точното място, в точното време, с точните хора и да си достатъчно наясно с това какво правиш и какво искаш. Трябва да можеш да взимаш решения бързо и адекватно. 

Какво доказа сам на себе си чрез предаването, чийто водещ си?
Не знам какво точно си доказах, просто се научих да бъда по-отговорен, по-дисциплиниран, да има екипно мислене, което е много важно.

Най-големият компромис, който ти се е налагало да правиш досега?
Не ги деля на големи и малки, компромиси винаги се налага да правиш във всичко, но трябва да знаеш до каква степен. 

Какво не би направил в името на успеха?
Не бих пренебрегнал близките си хора, не бих отстъпил от някои принципи, не бих рискувал да не спя спокойно.

Какво още искаш да постигнеш?
Много неща. Най-вече това да се чувствам удовлетворен от работата си.

Най-важният човек за теб?
Дъщеря ми, приятелката ми Вихра, семейството ми.

Кое е най-важното, на което искаш да научиш децата си?
Тя още е прекалено малка, за да я уча, на каквото и да било, но искам просто да умее да се справя сама с живота.

Как изглежда личният ти живот?
Може би малко банален - но работа, дете, семейство - прекалено много ангажименти и прекалено малко свободно време.

На кое отделяш повече време: на работата или на личния живот?
На работата - лятото се отдавам на семейството, когато почивам по-дълго, както и по празниците. Ето наближава Коледа - един от най-хубавите семейни празници.

Кое е в състояние да те уязви?
Несправедливостта, лъжата, въпреки че забелязвам, че все по-малко нещо успяват да ме уязвяват напоследък - или съм станал по-силен или просто по-малко ми пука.

А да те накара да се усмихнеш?
Дъщеря ми!

Как започва типичният ти ден? А как завършва?
Ставам рано, защото дъщеря ми не ме оставя да спя до късно, понякога изобщо не ме оставя и спя, отивам в офиса някъде към 10.00 часа и работя до колкото се налага - понякога имаме срещи и в 8 вечерта. 

Пожелай нещо на нашите читатели?
Да бъдат естествени, защото това е най-важното. Да не позират - хората винаги го усещат!


Публикувано във "Вестник за дома" в брой 52 - от 28.12.2006 до 03.01.2007, Година XV 



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1018853
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол