Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 00:43 - Дим Дуков: Направи добро и то ще ти се върне
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1992 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:36


 image

I Aко няма компромис, не може да има семействo
I Kолкото по-нависко се целиш, повече ще постигнеш

Дим Дуков стои в основата на редица бизнес начинания – открива първия частен микс клуб “Спартакус”, управлявал е втората по големина модна агенция “Ъндърграунд”, в момента е собственик на бутиков хотел в центъра на София. След участието му във "Vip Brother" животът му изключително много се променя: "Ако не бях влезнал в къщата на "Vip Brother", аз никога нямаше да станa телевизионен водещ". Харесва му да е ТВ водещ и иска да продължи да се занимава с телевизия. Ето че мечтата му се сбъдна - Дим Дуков стана водещ на "Пирамида" по TV 2.

Кой е най-звездният момент в живота ти?
Може би най-най-звездният ми е в момента. Защото сега съм на върха на черешката - на черешката отгоре. И преди съм бил популярен, но сега съм изключително популярен, заради телевизионното предаване. Популярността е нещо хубаво и лошо. От една страна - ти отваря страшно много врати, но от друга – те ограничава в личен живот. Винаги трябва да се замисляш, че хората гледат отстрани. Това не значи, че плащам данък обществено мнение, но човек винаги трябва да се съобразява по някакъв начин.

Как преодоляваш изчерпаването?
Аз няма как да се изчерпвам, защото непрекъснато сменям нещата, с които се занимавам. Когато усещам, че се изчерпвам, обикновено спирам съзнателно. Така преди години спрях да се занимавам с фризьорство, когато разбрах, че започвам потенциално да се изчерпвам. Казах си, че по-разумният вариант е да се оттегля, когато съм на върха на кариерата си, а не, когато сляза в низините. Аз имам едно вътрешно чувство – кога да спра.

Кои са думите, с които би описал българина днес?
Въпреки че аз никога не съм се срамувал да кажа, че съм българин и даже се гордея с това, има моменти, в които доста се депресирам от това, че съм българин. Ние сме народ, който е изключително прост и елементарен, завистлив, недобронамерен и при най-голямото желание да кажа, че сме добродушни – не сме! В случая аз не изключвам себе си от целия български народ. Единственото положително качество, но преди 100 години, е това, че сме били трудолюбиви, но вече не сме.

Кое те мотивира и вдъхновява?
Любовта! Колкото и прозаично да звучи. Когато човек е влюбен, той става много по-активен, позитивен и прави различни неща в името на човека, който обича. Може би това е най-красивото чувство! Това е чувството, което мен ме води към положителното.

Какъв си извън служебните ангажименти?
Аз съм изключително отговорен и в служебните, и в личните ми ангажименти. Може би, когато работя съм малко по-отговорен. Много важни за мен са – точността, честността и коректността. Извън служебния ми живот аз мога да си позволя, когато става дума за купон да не се появя, което в служебния ми живот не може да се случи.

Имаш ли човек, на когото вярваш, който ще чуеш, когато ти каже: "тук прекали"?
В качеството ми на Козирог, много не се вслушвам като някой ми каже: "Тук прекали!". Аз като правя нещо, мисля, че е най-правилното. Признавам си грешката пред себе си, но никога няма да я призная пред другите. Това е от отрицателните черти на Козирога – вярва си безкрайно много, че е единствен, неповторим непоклатимо прав, готин.

Има ли идеално семейство, какво мислиш за семейния живот?
Идеалното семейство е от двама човека, които на базата на компромиса, живеят заедно. Аз живея с човек от 5 години и тази връзка продължава да съществува със същата сила, защото и от двете страни има взаимен компромис. Разбира се, аз като Козирог съм склонен да правя по-малко компромиси, но ако няма компромис, едно семейство не може да съществува. Аз твърдо вярвам и мисля, че е много важно да имаш човек до себе си, с който да се обичате. Любовта е нещо много временно, както знаем, тя след това се превръща в един навик, в нещо друго и много по-различно. За хубаво или за лошо винаги трябва някой, когато се разболееш, когато имаш хубав момент да го споделиш. Ако нямаш човек до себе си какъв е смисълът да живееш?! Аз познавам много хора, които са много богати, но нямат с кого да ги споделят. За какво са им тези пари?! Парите са нещо важно, но ако няма с кой да ги изхарчиш, няма смисъл да ги правиш.

За какво мечтаеш извън работа?
За дребни неща. За една вила в Маями, за една яхта... Аз си мечтая прекалено силно и обикновено тези неща, които искам ги постигам. За мен една мечта, която не е постигната не е мечта. Разбира се, мечтая си разни неща, за които си давам ясна сметка, че никога няма да постигна, но това е нещо, което на времето баща ми ме научи: "Когато искаш да постигнеш нещо, трябва да се целиш към върха. Никога няма да постигнеш този връх, но колкото по-нависоко се целиш, толкова по-нависоко ще стигнеш“.

Кое е най-важното духовно прозрение?
Да разберем, че трябва да бъдем максимално добри и това е нещо, в което изключително много вярвам. Когато си добър - хората и животът са добри към теб. Аз вярвам в спиралата на времето. Направи едно малко добро, то се завърта и се завръща при теб голямо добро. Направи малко лошо и ти се изсипват всички лоши неща.

Публикувано във "Вестник за дома" - бр.1 - 4-10 януари 2007, Година XVI

 



Тагове:   Направи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019459
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол