Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2008 14:46 - Станислава Стратиева: Важно е човек да обича, иначе се превръща в егоист
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3946 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:34


 image
I Подари усмивка на някого и тя ще се върне многократно към теб
I В България жените се справят с много проблеми, без да хленчат

Чаровната Стаси е водеща на предаването "Дами канят" и сутрешния блок на телевизия "Здраве"! Родена е през месец май в Стара Загора и сигурно затова около нея витае жизнерадост и слънчево настроение. Градът на липите, поетите и правите улици. Това е нейният дом! Оттам и любовта й към красивите думи и ароматите. Тази й любов определя и професионалния й път – медиите. По образование е социолог, а професионалната си дейност започва в БНР "Стара Загора". След това работи като водещ - редактор в рекламна телевизия "Хот тв". Преди да стане водеща е имала телевизионен опит единствено в областта на рекламата. Смята, че работата в радиото й е помогнала изключително много. Признава, че в началото й е било притеснено.

Ти си водеща на предаване за модерната жена. Как би характеризирала стила си на обличане?
Харесвам модата, която позволява да се съчетават спортни и елегантни дрехи. Любимата ми дреха са дънките. С тях се чувствам най-удобно. Придружени с хубаво, стилно сако, елегантна риза, обувка с висок ток и ето…! Това е тоалет, с който можеш да се чувстваш удобно навсякъде.

Какво би казала за българските жени?
Когато се замисля за жената, откроявам една мисъл на Нанси Рейтън, която смятам че ни характеризира напълно. Тя казва, че жената е като пакетче чай, разбираш силата й, когато я пуснеш в гореща вода! В България жените доказахме, че можем да се справяме с много проблеми, без да хленчим, без да се оплакваме, и с повече усмивка вървим напред!

Красотата възприемаш: като оръжие, средство за надмощие и постигане на целите...?
За мен красотата е усещане, носещо ми наслада. Сама по себе си тя никога не е достатъчна, за да бъде средство. Красота, придружена с интелект и добронамереност, това е комбинацията, която се превръща в оръжие, което можеш да използваш и за надмощие и за постигане на цели. Но преди всичко е да даряваш хората, близките, а и самата себе си с положителни емоции и оптимизъм. Старая се да съм по-позитивна и влюбена! Всъщност, май любовта ни кара да разцъфваме! Такива сме си ние жените!

Твоята рецепта за здраве?
Опитвам се да съм по спокойна, защото стресът, нервите определено са проблем за нашето общество. Няма смисъл да се ядосваме на дадена ситуация, особено ако можем да използваме това време за да я променим.

Tи имаш много ангажименти, как минава един твой ден?
За мен е изключително важно как започва! Чаша кафе, хубав парфюм и цветен тоалет, който ме зарежда с настроение. Снимките и самата подготовка на предаването са изключително динамичен процес и аз имам щастието да работя с млади и креативни хора, които с голямо желание подготвят този продукт. В работните си отношения, а и в живота ние сме приятели. Това ни помага напрегнатата работа да се превръща в забавление.

Каква си извън служебните ангажименти?
Имам много приятели. Аз съм от Стара Загора и повечето от тях са там. Затова пътувам почти всяка седмица. Такава съм си аз, не мога без приятели!

Какво място заема любовта в твоя живот?
Голямо. Една влюбена жена е способна да върши всичко с лекота. Важно е човек да обича, иначе се превръща в егоист.

Какъв тип мъже харесваш?
Не харесвам твърде сложни мъже. Обичам директните хора, които имат ясен подход. Самата аз не обичам изненади и затова ценя отношения в които има спокойствие и уют.

Как един мъж може да заслужи твоето сърце?
Въпросът ти прилича на гатанка! Ако някой мъж познае ще спечели сърцето на принцесата! Това в кръга на шегата! А иначе с търпение, понякога съм доста труден характер.

Какво мислиш за брака?
Мисля, че по-щастливи са браковете, които се случват в ранен етап на връзката. Не е нужно да чакаш 5 години, за да осъзнаеш, че обичаш някого. Тогава може любовта да си е отишла!

Какво те кара да се усмихваш?
Има една руска песен за усмивката. В нея се пее, че ако подариш усмивка на някой друг, тя ще се върне към теб многократно. Ето такива неща ме радват - да накарам някой да се засмее и да го направя щастлив. Но такива сме си ние жените!

Каква е твоята нереализирана мечта?
Искам да направя околосветско пътешествие с кораб. Много обичам океана и се надявам да мога да се насладя на неговата необятност, опознавайки света!

За финал, какво би казала на нашите читатели?
Домът ни е там, където са нашите близки, роднини, приятели! Само там се чувстваме пълноценни, щастливи и здрави! Бъдете и вие такива и не пестете обичта си "За дома"!

 

 

Публикувано във "Вестник за дома" - брой 10, 8-14 март 2007, Година XVI




 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019804
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол