Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2008 20:16 - Диана Любенова: Животът е игра – насладете му се и бъдете добри актьори!
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10204 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:33


imagel Обичам мъжът да е добър “шофьор” – да знае кога да подаде газ, кога да спре!
l За любовта няма възраст, а след изневярата не идва края на света

"Трудно е да правиш предаване за табутата, за морала, за чувствата... след като векове сме мълчали!" Но Диана успява да направи на пух и прах еснафството, лицемерието и цинизма. В самото начало на шоуто тя си обръсна главата, а при повторния му старт организира акция от 16 голи доброволци, които шашнаха минувачите на бул. „Витоша“. Споделя, че най-голямо удовлетворение изпитва работейки. Обича всичко, свързано с телевизията. Минава през всички нива – от организацията, монтажа, режисьор, сценарист, дори оператор! А сега е и продуцент. Наскоро получава правата за 2 нови предавания, едното от които е “COPS”- реалити – фомат, с 20-годишен успех в Америка. Иначе, все по-малко време й остава за хобитата! Кара ски всеки уикенд, не е яздила повече от година, но при всяка възможност стреля с пистолет, а напоследък много чете.

Къде се изявяваш най-добре: в театъра, телевизията или киното? 
Телевизията е моята страст! Там се чувствам най-удобно, макар че сърцето ми още се вълнува преди ефир! В театъра е трудно, но това ме провокира да работя повече! От както съм завършиа НАТФИЗ, всички режисьори ме канят за комедийни роли – най-голямата загадка за мен! Комедията е много труден жанр, особено с моята визия – аз въобще не съм характерна актриса! Или поне така си мислих... Още повече, че професорите ми предричаха бъдеще на драматична актриса... Забавно е! А киното е мечта, която тепърва ще осъществявам!

Какво доказа на себе си и на зрителите чрез предаването, което водиш?
Доказах на себе си, че работата ми има смисъл! Показах на зритеите, че могат да ми имат доверие и те ми го дават – с искренността си! Благодаря им за това! Това доверие за мен е всичко! Трудно е да правиш предаване за табутата, за морала, за чувствата... след като векове сме мълчали! Ужасно трудно е да убедиш някого, че секса е удоволствие, а не задължение! Ужасно трудно е да кажеш на себе си, че за любовта няма възраст, че след една изневяра не идва края на света! Ужасно трудно е да си признаеш че имаш проблем след като не си правила секс 1 година! “Какво от това, тя и Таня от 5-я етаж не е правила 6 месеца! Всичко е наред, здрави сме, децата са здрави, нямаме пробем!” Имате и то голям! Защото секса е толкова важен, колкото и редовното миене на зъбите!

Съветът, който би дала на хората по отношение на секса? До какъв извод си стигнла?
Говорете за секса си! Общуването е много важно, не само на тема секс! Няма срамни теми, когато се касае за човека който обичате! Защо можете да споделите с приятелка или приятел нещо което вашият партньор не прави в секса, а не със самият него? Така можете само да гадаете какъв е проблема! Премълчаването нагнетява негативни емоции! И така бавно, и с времето, спирате да си казвате “обичам те”! После спирате да се чувствате обичан, спират да ви го казват ... и хората се разделят! И то само защото не комуникират по между си!

Стилът ти промени ли се през годините? В какво амплоа все още не си била?
Определено стилът на всеки човек се променя през годините! Харесвам стила си! Била съм всичко което съм искала! Каква ли ще бъда утре...

Защо хората те смятат за скандална?
Питайте хората! Но, аз определено харесвам скандала!

Как определяш себе си като личност и като жена?
Определям себе си като постоянна, упорита, борбена. Като жена съм много емоционална и импулсивна, голям инат, имам много развито чувство за справедливост...

В твоите представи мъжът или жената трябва да бъде активната страна?
Винаги съм казвала, че между мъжът и жената трябва да има баланс! Да разменят ролите си понякога, иначе навика наделява! Не може само единият да е активен – това е толкова уморително! Животът ни е игра – насладете му се и бъдете добри актьори! Иначе, обичам мъжът да е добър “шофьор” – да знае кога да поддаде газ, кога да намали, кога да спре!

Твоята любима секс игра? Твоята роля?
Усещането да провокираш сексуално е най-великата игра! Можеш да го правиш на всички нива (ментално и физически) и по толкова различни начини, колкото дълго пожелаеш! Обичам да го правя – доставя ми огромно удоволствие! Не обичам да бързам, защото после – сексът е стархотен!

Как поддържаш любовното пламъче?
Нямам рецепта и едва ли някой има! Опитвам се да бъда такава каквато съм - давам всичко от себе си, без да очаквам да получа! Това обаче е опасна игра – трябва да оставиш нещо и за себе си, но аз съм си такава!

Остава ли ти време за семейството?!
Опитвам се да показвам колко много ги обичам и ценя, макар и да не се виждаме често! Това е много важно и между партньорите – колкото и да сме затънали в работа и проблеми – не трябва да забравяме да поднасяме малки жестове на внимание!

Най-голямата лъжа за теб?
Охххххххх! Няма голяма и малка лъжа! Лъжата си е лъжа! Но, мисля, че човешкото същество може да прости всяка лъжа с времето!

Любовта минавала през стомаха:) Екзотична рецепта? Нещо, което готвиш с удоволствие?
Такива яйца мога да правя в неделя по обяд! Но, не готвя! Излишна загуба на време! Ценя добрата и разнообразна храна! Моята страст са суши-то, всички риби, тай и индийските гозби, салатите, манго-то, и сирената!

За финал, какво би казала на читателите?
Да казват повече “обичам те” и да бъдат здрави!

Публикувано във Вестник за дома - брой 13 /29.03-04.04.2007/




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019689
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол