Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 02:19 - Константин: Съвременният мъж трябва да е като мен - готин
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3235 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:33


 image

I Ако гледаш само доброто, ще бъдеш по-чист и ще ти се случват хубави неща
I Не трябва да прекаляваш и да превръщаш дарбата си в оръжие за печелене на пари

Чаровният артист-изпълнител Константин от малък се увлича по спорта и музиката. Завършва спортно училище, но не
след дълго започва професионалната си кариера в музикалното поприще. До момента има 4 албума. Печелил е много награди от престижни фестивали, като най-ценни измежду тях са: 1-ва награда на журито "Пирин фолк 2003"; дует на годината 2005-06 г.; откритие на годината 1999 и др. На Петите годишни награди на Телевизия Планета Константин е обявен за певец на годината. Негова е победата в тази категория и на наградите на сп. “Нов Фолк”. Освен това заедно с Райна печелят и в категорията "Оригинално медийно присъствие". След излизането му от къщата на „Vip Brother” като победител продуцентите го канят да стане ТВ водещ на „Голямата уста“, но той отказва, тъй като има съвсем друга професия. Не след дълго отново му предлагат да води музикалното шоу “Караоке”, за което вече няма оправдание и приема.

Важно ли е да импровизираш на сцената?
Аз съм човек, който обича да не спазва някакви сценарии, да не чета от ауто кюто, нито каквото и да е. Моментата реакция ми е най-любима. Когато човек, обаче не е професионалист, не може толкова бързо да навлезе и е малко по-трудно. В по-следващите предавания съм сигурен, че ще се поотпусна.

У
рокът, който ти даде музикалната индустрия?
Отношенията ми с хората ме карат да се чувствам по-богат, да влизам в живота на хората, в съдбите им и да разсъждавам върху тях.

Подготвяш ли нов проект?
Аз съм човек, който не си нарежда какво да прави, а нещата при мен просто се случват. Имам чувството, че ме ръководи нещо. Позитивен съм - само се смея, само се усмихвам и съм супер добър и затова съм сигурен, че ми вървят нещата. Когато човек се закопае в злоба и завист и си постави някаква цел на всяка цена, тя никога не става. Ако всеки един човек се старае да гледа само доброто, ще бъде по-чист и ще му се случват хубави неща.

Ти си вече 9 години на музикалната сцена. Стилът ти промени ли се през годините?
Пеенето е отражение на човешката душевност. Това, какво се случва с мен, какво преживявам, чувствам и мисля - всичко се изписва по някакъв начин на гласа ми. Това дали се променям могат да кажат самите хора. Напоследък съм много щастлив и незнам до каква степен това ще повлияе добре на песните ми. Записах по-бързи и по-весели песни, свързани с положителни емоции, с къщата на „Vip Brother“, с питона и т.н. 

Струва ли си в България да се занимаваш с музика? Какво мислиш за музикалната сцена?
Ако човек иска да се занимава с нещо, едва ли би разсъждвал къде е. Пеенето е нещо, което е свързано с душата и ти е дадено от бога, не можеш да го прибереш за себе си и да не го даваш на хората. Не трябва да прекаляваш и да превръщаш дарбата си в оръжие и да изкарваш само пари, защото, както ти е дадено, така може да бъде и взето. Стига човек да се чувства добре и е щастлив от това, което прави - трябва да го прави. Дава ми е емоция, усмивка и щастие. Човек не трябва да крие таланта си само за себе си, а да радва хората по някакъв начин.

Какво най-много ти е пречило и какво най-много ти е помагало в живота?
Каквото и да се случи то е само за хубаво. Лошото нещо, което ти се е случило е само за хубаво, защото ти вземаш някаква поука и в един по-следващ момент, дори и да страдаш, можеш да преодолееш случилото се с много по-голяма лекота и си по-подготвен. От малък съм самостоятелен. Завършил съм спортно училище, спортът ме е научил на трудолюбие и всеотдайност. Неща, които са много важни в живота. Видял съм света такъв, какъвто е и съм по-земен, по-реален.

С какво обикновено се занимавате, когато не сте на турне или не работите върху нови песни. Как минават дните ви в нормалното ви ежедневие?
Имаме много ангажименти, но иначе ходим на фитнес, отиваме да се натъпчем някъде. Ако остане по някой свободен ден, гледаме да отидем някъде на почивка. Сега искаме да заминем за Тайланд. Иначе обикаляме по света.

Кой има повече фенове? И ревнувате ли се взаимно от тях?
Феновете станаха общи. Това е глупаво да се ревнуваме. Когато станах певец на годината тя се радваше повече от мен. Аз не можех да осъзная какво се случва. Райна е страхотен човек, с който си заслужава човек да прекара живота си.

Какъв трябва да е съвременният мъж?
Ами като мене. Трябва да е чаровен, трябва да е готин, да е с една по-дълбока душевност, да е чувствителнст. В същото време да силен, да е нежен, да е груб, да е всичко.

За финал, какво би казал на читателите?
Да четат повече вашия вестник, защото там ще научат интересни неща. Да откриват и в лошото хубавото.


Публикувано във "Вестник за дома" - брой 14, 5-11 април 2007, Година XVI


 



Тагове:   мъж,   мен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019242
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол