Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2008 23:24 - Надя от ЕЛИТ: Движещата сила за мен е любовта
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6572 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:31


image 

I Семейството не я ревнува от телевизията

I Определя себе си като успяла жена, която ще успява

 

Вече 5 години Надя Иванова води едно от най- гледаните светски предавания. Тя започва кариерата си на тв водеща, още когато е студентка във втори курс, в класа на Стефан Данаилов, в НАТФИЗ. Винаги съм мечтала за сцена, публика и изява, а в „Елит“ не работя, за да докажа нещо на себе си или на зрителите, правя го, защото ми доставя удоволствие, споделя водещата. Лицето на българския елит според Надя е пъстро и често противоречиво, намазано с повечко грим. Младата актриса грее и в постановките на Народния театър – “Жените на Джейк”, “Призраци в Неапол”, “Кралят елен” и “Кимоно”. За нас е удоволствие да ви представим чаровницата от „Елит“.

Какъв трябва да бъде водещият на предаване като „Елит“?
Трудно ми е аз самата да отговоря на този въпрос, защото не съм сигурна кои мои качества са убедили продуцента на „Елит” да избере точно мен за водеща на предаването преди пет години. Може би, все пак определящо е присъствието пред камера и умението да общуваш с хора, и то с определени хора – популярните личности на България.

Това ли е детската ви мечта?
Аз съм актриса по образование и когато започнах да водя предаването „Елит”, бях втора година студентка в НАТФИЗ. Винаги съм мечтала за сцена, публика и изява. Телевизията е малка сцена с огромна публика. В този смисъл може да се каже, че съм мечтала за телевизията, макар да не съм формулирала желанието си като изява точно на малкия екран.

Смятате ли себе си за успяла жена?
Определям себе си като жена, която е успявала и ще успява!

Доказахте ли нещо на себе си, а и на зрителите чрез най-звездното шоу в ТВ ефира?
Не работя в „Елит”, за да докажа нещо на себе си или на зрителите, правя го, защото ми доставя удоволствие.

Как определяте лицето на българския елит според вас?
Пъстро и често противоречиво. Намазано с повечко грим. Има нещо клоунско.

Каква е цената да си известен?
Различна за всеки, който определя себе си като известен. Не се оплаквам. Всяко нещо има своите позитиви и негативи. Когато обичаш това, което правиш, плащаш цената с удоволствие.

Според вас каква е ролята на външния вид във вашата професия?
Голяма, но не и определяща.

Как възприемате красотата: като оръжие, средство за постигане на целите или...?Даденост, макар и преходна. Зависи от целите. Има такива, при които това средство не помага.

В семейството ревнуват ли ви от телевизията? 
Не, не ме ревнуват, няма как. Те също са артисти и са свикнали с изявата като начин на живот.

За какво не ви остава време?
Имам време за всичко.

Какво място заема любовта във вашия живот?
Основно, централно. Всеки човек има движеща сила. Трябваха ми години, за да разбера, че за мен тя е - любовта.

Има ли нещо, което искате да промените в себе си?
Да, аз смятам, че желанието на човек да променя себе си, е желание да се усъвършенства.

Каква е вашата рецепта за добро самочувствие?
Доброто настроение.

Каква е Надя Иванова извън прожекторите и сцената?
Емоционална.

Любима рецепта, нещо което обичате да приготвяте?
 
Обожавам сутрешното кафе с конска доза фреш.

Пожелайте нещо на нашите читатели?
Харесвайте се! Ще живеете със себе си цял живот.



Публикувано във Вестник за дома - брой 23 /07-13.06.2007/



Тагове:   интервю,   Надя Иванова,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019241
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол