Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2009 22:07 - Лилия Маравиля: Искам бавно, но славно да извървя пътя си
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7295 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.06.2011 08:29


 image

I Пълноценно да изживея всеки миг, дарен ми от Бога
I Аз съм най-добрата майка на света
I Получавам много любов от съпруга ми и дъщеря ми

Наред с многобройните роли в киното и театъра Лилия Маравиля има още едно превъплъщение – водеща на предаване за духовно здраве и духовна красота. Всеки четвъртък и събота от 22 часа в Дел" арте Лилия ни представя известен интелектуалец, от който винаги има какво да научим. „Но моята голяма любов винаги е бил театърът“, така Лили обяснява активното си присъствие на сцената на театър „София“. Сериозните ангажименти в работата красивата варненка успешно съчетава с щастлив семеен живот. Нейният съпруг Лука Маравиля разбира любовта на Лили към театралната сцена и я подкрепя с охота. Той дори е съгласен да живеят в България, въпреки че бизнесът му е в Италия. Плод на тяхната истинска любов е дъщеря им Паола.

В театъра ли се чувстваш повече в свои води?
Театърът и телевизията, разбира се, не могат да се сравняват. Една пиеса се прави за 2-3 месеца, а едно предаване за 1 ден. На сцената всичко се случва сега, за 2 часа изживявам един живот различен от моя и това е магия, но ми коства много труд и много всеотдайност. Затова когато получавам аплаузите на публиката се чуствам удоволетворена, чиста и щастлива. В театърът изграждаш образ, който е различен от теб, а в предаването си Ти, с условието, че трябва да представиш госта в най-добрата му светлина. Но, кой казва, че това е лесна професия? Опитвам се да се изявявам еднакво добре и на двете места.

Имаш ли друга цел в живота?
Незнам, аз не бързам за никъде и много бих искала бавно, но славно да извървя пътя си. Може би искам пълноценно да изживея всеки миг, дарен ми от Господ.

Коя роля, изиграна от теб се е припокривала с твоя образ?
Не мога да кажа, че това е хубаво да се случва. В театърът аз живея живота на героините си. Разбира се, че когато работя върху един образ, аз изхождам от себе си, но това е съвсем друго.

Разкажи ни какво включва твоята ежедневна програма?
По цял ден съм на репетиции в театъра и почти през вечер имам представление. Сутрин ранно ставане за детска градина - водя сладката си дъщеря, след това веднага в театъра на репетиция до 14, оттам друг ангажимент (спрямо програмата, личен или по работа), в 17 взимам Паола от градина, в 18 - в театъра, в 19 - представление, в 22 - в къщи и т.н. и почти всеки ден в този ритъм...

А твоето семейството не страда ли от отсъствието ти?
За мен винаги на първо място е семейството. Получавам много любов от съпруга ми и дъщеря ми, а това ме държи в супер форма.

Успяваш ли да бъдеш най-добрата майка на света?

Аз наистина съм най-добрата майка на света! Поне това ми повтаря непрекъснато дъщеря ми. Тя е много сладка, умна и обичлива. Тя е моето слънчице. На 14 февруари обясняваше, че е влюбена в мен:). Въпреки моята заетост аз винаги имам време за нея. Не я глезя, дори съм твърде строга. Уча я да бъде внимателна и деликатна, нежна и в същото време силна. Мисля, че засега съм постигнала резултат, а по-нататък ще видим.

На какво искаш да научиш детето си?
Искам да я възпитам като добър човек, с достойнство, солидни знания, чуствителна към несправедливостта, уверена в способностите си, с добро сърце и широка усмивка... и не само това:)

Кой е най-милият жест, който някога са ти правили?
Сега не се сещам нищо конкретно, но истината е, че аз непрекъснато съм обградена от мили жестове, в къщи, в театъра, дори на улицата.

Как си почиваш?
Като си отспя хубаво, като остана сама с моите мисли, като гледам звездите, когато гушкам дъщеря ми...

Поддържаш ли физическата си форма?
Когато имам възможност ходя на фитнес, готвя и се храня разделно, спя поне 8 часа, винаги се усмихвам и най-важното, не нося лоша мисъл в сърцето си!

Имате ли любимо ястие вкъщи?
Тъй като мъжът ми е италианец, ние много обичаме паста. Любимата ни паста е една много лесна рецепта: тип паста каквато обичате, един домат, зехтин, чесън, босилек и пармиджано. Сварявате пастата, а сосът се прави, без да се пържи: настъргвате един или два домата, заливате със зехтин нарязвате босилек, чесън на ситно, сол и разбърквате. Изсипвате пастата, разбърквате със соса и настъргвате пармиджано. Добър апетит!

Твоето пожелание за читателите?
На вашите читатели искам да пожелая здраве, нека обичат, за да се чустват обичани, да посрещат всеки ден с усмивка, защото животът е хубав!

Публикувано във Вестник за дома - брой 34 /23.08-29.08.2007/



Тагове:   Лилия,   Маравиля,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019286
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол