Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2009 19:59 - Нина Никол: Човек и добре да живее - се жени
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8452 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2011 08:30


image


I Събра ни любовта, колкото и първична да е понякога
I Митко отдавна ме е спечелил – той е нежен и грижовен
I Искаме да имаме момиченце и момченце


Да правиш пет години шоу като “Елит” е много отговорна работа, казва продуцентът и главният сценарист Нина Никол. Освен като водеща в „Елит“ Нина е водела и различни събития, ревюта, включително и най-големия и скъп конкурс „Евромодел България“, който е част от световната верига “Евромодел Свят”. Преди да попадане в най-звездното шоу тя е била водеща и в „Евроком“. "Това че мисля и говоря свободно, ми дава предимство пред другите водещи, тъй като не ми е нужен предварителен сценарий", изтъква Нина. Още на 17 години тя решава, че журналистиката е нейното призвание, а на 18 вече работи във в-к „24 часа“. Тя има още много други заложби, но най-интересното е, че Нина Никол и Митьо Крика си казаха „Да“ и сключиха брак, направлявани от Бойко Борисов.

Как се запознахте с Митко? Очаквала ли сте, че някой ден ще се омъжите за него?
Запозна ни Кирил Вълчев, сега по известен като Скалата, макар че този прякор ми звучи ужасно смешно, след като познавам истинския Скалата Дуейн Джонсън. Срещнахме се на рождения ден на Киро преди повече от три години. Аз тогава имах връзка и въобще не обърнах внимание на Крика, пък и не бях чувала много-много за него до тогава. А и Митко беше по-зает да снима с телефона си стриптийзьорката, която изкочи от тортата, отколкото да се занимава с мен. След този случай се засичахме на още едно-две партита, а през лятото заедно пътувахме до Пловдив, където Киро и цялата им групичка снимаха за “Фитнес Мания”. Там Митко се натискаше с една плейбойка, която участваше в предаването и с която той имаше връзка. Още в Пловдив на мен ми стана много лошо и започнах да повръщам. В колата Митко прояви някаква особена загриженост и като си пристигнахме, той ме заведе в „Пирогов“ – и не само, обикаляше с мен от кабинет, в кабинет. Може би тогава пламна някаква искра – нали знаеш, жените обичаме някой да се грижи за нас, да ни дундурка. По-късно през септември си празнувах рождения ден и тогава Митко ми падна на колене с една червена роза в уста и ме попита дали ще се оженя за него. Две седмици по-късно вече бяхме гаджета. А нашият брак бе естествено продължение на тригодишната ни връзка. Митко често обича да повтаря, че “човек и добре да живее – се жени”, но аз мисля, че след брака той си живее също толкова добре, колкото и преди него. Иначе Митко отдавна ме е спечелил – много е нежен и грижовен – какво повече й трябва на една жена, освен това е й превъзходен любовник – кой е казал, че сексът не е важен, напротив – той е 90 % от една успешна връзка.

Оттук-нататък кой ще дърпа конците в семейството?
Разпределили сме си конците по равно.

Кои са допирните ви точки? Какво ви събра?
Събира ни това, че и двамата работим в сферата на шоу-бизнеса, аз се занимавам с моите предавания, той с неговите, освен това има магазини за хранителни добавки, както и фитнес зала. Но не мога да кажа, че ни е събрала любовта към спорта, защото мен трябва човек с бомба да ме заплаши, за да ме накара да се потя във фитнеса, по-скоро ни събра любовта, колкото и първична да е понякога тя.

image

Ревнив ли е съпругът ви? Предполагам имате много ухажори?
Аз не познавам мъж, който да не е ревнив, все пак живеем на Балканите – тук нашите мъже възприемат жените като своя собственост, но аз не му се сърдя, нека си ревнува, засега не ми пречи и не ми създава проблеми.

Как Митьо Крика приема ухажването от страна на Рандал Емет?
Направо побеснява като чуе за Рандал. Ние с него се познаваме от една година, срещнахме се на фестивала в Кан, където аз се опитвах да се правя на папарак в хотел Карлтън и въртях камерата на ляво и надясно. Рандал се приближи към мен и искаше да ми помогне, но аз толкова рязко го отрязах, че той се стъписа. Но не се отказа, продължи да ходи след мен и след като ми каза, че може да ми уреди интервю с 50 cent, на който е продуцент, спечели и моята визитка. Точно след 15 минути получих съобщение – “искаш ли да вечеряш с мен”. Как ли пък не, разбира се, че не вечерях с него, дори не му отговорих, но той не спря да ме обстрелва. На следващия ден ме заведе на яхтено парти с най-известния американски рапър и естествено още куп звезди, наравих страхотен материал и съм му много благодарна. Чувахме се още няколко пъти, но не сме излизали повече, като се прибрах в България, започнахме да си пишем имейли и така цяла година. Тази пролет отново се видяхме в Кан и пак благодарение на него влязох в най-скъпия хотел там “Еден Рок дю Кап”, където стаите на нощ са 3000 евро и птичка не може да прехвръкне. Дори и да имаш много пари не можеш да спиш там, защото е само за хора от шоу-бизнеса. Взех интервю от него и той каза, че ще дойде със Скарлет Йохансон през септември в България. Рандал е продуцирал много филми у нас, заедно с “Ню Имидж”, но никога не е идвал, не знам откъде сега такива пориви да стои цели 4 месеца в България.

А защо Рандал не успя да ви изкуши да живеете с него в Ел Ей?
Той искаше още миналата година да отида при него, уж само на гости, но аз едва го познавам този човек, при това си обичам Митко. Макар че ми е интересно един от най-влиятелните продуценти да ме ухажва. Дори тази година преди да отлети към Ел Ей ми изпрати съобщение “искаш ли да ти направя бебе”, повярвайте ми изпуснах телефона. Обясних му, че това е невъзможно, че ми предстои да се женя, че ние сме приятели, но само толкова, а той ми отвърна, че най-популярното нещо в Холивуд за разводите. Между другото Митко прочете това съобщение и каза, че ме пускал на Рандал срещу малка роличка за около 500 000 долара. Голям шегаджия е.

А вие самата ревнива ли сте? Митьо Крика е също харесван мъж?
Около него винаги е имали и ще има други жени – аз нямам амбиция да се боря с конкуренцията, защото те се впечатляват от това, че е известен, че има мускули и т.н. Ние се обичаме, той ме обича и мисля, че това е по-силно от всякакво мимолетно залитане. Иначе му звънят някакви ученички в четири сутринта, но какво от това, нека се радва, че е харесван и желан – нали точно това поддържа мъжкото самочувствие.

Колко деца искате да имате? Кой ще бъде кръстникът?
Бойко Борисов като ни венча, си даде и заявка за кръстник на децата. Иначе искаме да имаме две – първото да е момиченце и да е синеоко и русокосо като майка си, а второто да е сладко къдраво момченце като баща си. Работим усилено по въпроса, дано да стане скоро.

Кой е пазителят на семейното гнездо?
И двамата обичаме да си седим в къщи, да гледаме телевизия, писнало ни е вече от светски купони, дори вече не ходим по нощни заведения – всичко омръзва, освен прегръдките и целувките на човека до теб.

Вашата максима в живота?
Някой може да ви потупа по рамото, само ако имате пърхот, така че разчитайте само на себе си.

Публикувано във Вестник за дома - брой 31 /2.08-08.08.2007/



Тагове:   интервю,   нина никол,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019727
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол