Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 21:44 - Марина Николова: Трудно е да опознаеш един човек, а камо ли домашния любимец
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4976 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.06.2011 08:26


image
I
Както хората, така и всяко животно си има характер
I Редуваме се с майка ми при отглеждането на детето
I Не ми оства много време за любов, но все гледам да навксам 


Както казват много хора телевизията е голяма краста. Започнеш ли веднъж, няма спиране. Това правило важи с пълна сила за водещата на „Животните представят“ Марина Николова. Тази седмица тя гостува на Вестник за дома и ни разкри намеренията си: „Може би, ако не съм водеща, защото не мога да бъда вечно на екран в крайна сметка, ще продължа да работя в телевизията зад кадър или в някоя продуцентска компания. Но определено с телевизия искам да се занимавам“. Нейният приоритет е да завърши образованието си – в момента е в 5 курс в НАТФИЗ, специалност филмова и телевизионна режисура. Но това не е никак лесно, тъй като предаването й отнема доста време, а и малкият й син си иска своето. Съпругът й Валентин Цветков също работи в тв среди, но като фризьор в предаването „Горещо“ на Венета Райкова. Така че на двамата не им остава много време да са заедно, но пък все гледат да наваксат.

Ти си била водеща и на синоптичната прогноза. Кое е по-трудно и кое ти е по-приятно?
По-лесно е да водиш синоптичната прогноза, защото там няма развитие, там е едно и също. Излизаш и казваш - тука ще вали, там няма да вали, тук ще е слънчево, там облачно. Общо взето няма никакво творчество. Аз бързо исках да се откажа от синоптичната прогноза, но не можеше, задържах се 4 години, две години успоредно водех прогнозата за времето и „Животните представят“. В предаването аз и моята колежка Ани Младенова, без която не мога, правим всичко. Ние сме сценаристи, режисьори, организатори, репортери, водещи...


Подготвяш ли се по някакъв специален начин преди снимките?Винаги трябва да си в добро настроение. Животните усещат кога те е страх или кога не си предразположен към тях. Те се стряскат от други хора. За това обикновено ние искаме да присъстват и стопаните им.

Имаш ли домашен любимец?
Имах. Израснала съм с котка, но тя почина на преклонна възраст. След това с мъжа ми си взехме един сиамец с име Инокентий. Но като забременях го пратихме при свекърва ми.


Научи ли езика на животните?
В интерес на истината животните си имат език. Както хората, така и всяко животно си има характер, всяко животно си е с определено настроение. Не съм научила езика им, както един човек не можеш да го опознаеш изцяло, така и животните. Особено ние, които сме за няколко часа с тях. Разпознавам сигналите, които ми изпращат, но не мога да кажа, че ги разбирам.


С какво е полезно предаването за зрителите?
Ние си имаме една рубрика „Полезно“. В нея засягаме теми във връзка с отглеждането на домашните любимци, с болестите, които ги засягат. Разглеждаме общочовешки теми, свързани с отношението на домашните любимци спрямо другите хора. Например, много хора се страхуват от кучета и ти не можеш просто така да си пуснеш кучето да се разхожда. С това, с което сме най-много полезни, едно 90 % от всички изгубени кучета сме ги намерили. Имаме много обяви за изгубени кучета и за такива, които се подаряват.
image


Според теб каква е ролята на външния вид в професията ти?
В телевизията е голяма ролята на външния вид, но аз не отдавам толкова голямо значение. Когато си на екран е определяща. Въпреки че в повечето случаи сценариите са ни такива, че аз се правя на каквото измислим. И чучело да измислим, ще се направя, нямам задръжки в това отношение. Иначе в живота все пак не можеш да изглеждаш зле, особено с такава професия. Аз специално се старая да изглеждам прилично. Привърженичка съм към спортноелегантния стил.


Как твоето семейство приема мейдината ти изява?
Според съпруга ми аз ходя на работа само за удоволствие. Което не е така, т.е. голямо удоволствие ми е работата, но не е само това. Между другото много хора си мислят – половин час ти е предаването, отиваш вършиш си работата и толкова, но не е така. Иначе всичките ми близки много се радват, че се занимавам с това, интересно им е. Даже някои приятели са ми казвали – е добре, че работиш в телевизията, за да те гледаме, иначе не може да те видим, ти си толкова заета.


Успяваш ли да обръщаш достатъчно внимание на близките?
Синът ми Стилиян е вече на година и половина. Добре, че е майка ми да ми помага. Редуваме се - когато аз трябва да отида на работа, тя отсъства. Съпругът ми много работи, особено и откакто се роди Стилиян, не ни остава много време един за друг. Първоначално той беше фризьор на Гала, сега е на Венета Райкова. Запознахме се, когато беше фризьор на Нова телевизия. В началото аз много време му се дърпах, но накрая отстъпих. Вече сме заедно 6 години. Любовта заема голямо място в живота ми. Не ми остава много време, но гледам да наваксвам. Аз съм много любвеобвилна, искам да ми се обръща повече внимание, по-чувствителна съм.


Има ли нещо, което искаш да промениш в себе си?
Много неща. Например, това че съм много импусливна. Много се колебая, когато трябва да взема решение. Може би това идва от зодията ми – Близнаци. И ако може по-малко да съм колеблива, ще е много добре.
Какво те води напред?

Мисълта: “Никога не организирай бъдещето си! Това е най-сигурният начин да забравиш да живееш в настоящето”.


Публикувано във Вестник за дома - брой 49 /06-12.12.2007/



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017106
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол