Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 20:42 - Лина Златева: Кино, театър, телевизия – все вкусни неща, от които съм опитвала
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9927 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.06.2011 08:26


 

image
I
Емоция, работа, любов, истерия, и малко лудост - първите думи, които свързвам с мен. Аз съм си аз! Навсякъде!
I Съобразявам се с мнението на майка ми. Тя е моят критик


Да водиш предаване на живо в продължение на час и 15 минути не е никак лесно, споделя водещата на „Големия ?“ Лина Златева. Времето обаче минава неусетно, когато гостите в студиото са готини и забавни или пък когато зрителите са активни, обаждат се и печелят на поразия, допълва тя. Първата телевизионна изява на Лина Златева започва като репортер на куклен фестивал във Варна, когато тя е само на 9 години. След това тя дълго време е отдадена изцяло на театъра. Иначе е била водеща и на други предавания: „Територия Бум” по Канал 3 - един тийнейджърски експеримент, от който й остават верни приятели и доста опит. В кино предаването ”В кадър” по Канал 1 тя вече вижда, че не всичко е само забавление. И така стига до „Големия ?” по Нова телевизия.

Виждаш ли се водеща на друго предаване? Иска ли ти се да водиш друго предаване?
Разбира се, всяко нещо, колкото и хубаво да е, рано или късно приключва. Затова и аз може би после ще се насоча към някой друг жанр! Но новини - „О, Боже” - това със сигурност не е за мен. Аз съм много емоционална натура, а там трябва да се отразява просто информация!

Как се справяш с неловките ситуации?
В началото и аз, и Дидо Мачев бяхме много против „живия” ефир, но постепенно разбрах, че това е наистина страхотно предизвикателство, и едновременно с това голямо удоволствие. Никой от нищо не е застрахован! Всичко се случва тук и сега пред очите на хиляди хора! Естествено точно и поради тази причина съм почти абонирана за „Господари на ефира”. Нещо което повече ме забавлява, отколкото да ме притеснява.

Би ли заменила телевизията с друго твое любимо занимание?
Кино, театър, телевизия... Все неща, от които съм опитвала. Вкусни са ми! Но не могат винаги да се консумират едновременно! Всяка порция се полага за отделен етап от живота ми!

Изпитваш ли тръпка при раздаването на пари?
Невероятна наистина! Имала съм случаи, в които се вълнувам повече от зрителя, който в момента печели. За изминалата година съм раздала стотици хиляди лева, това са адски много зарадвани от мен и екипа хора! Страхотно е!

Как си почиваш след 75-минутно говорене? Имаш ли някаква специална рецепта за издръжливост?
Ле-ле, наистина понякога ми пресъхва устата от толкова много говорене! Рецепта нямам, но когато през изминалата седмица съм преживяла интересни неща и имам какво да споделя със зрителите, определено се получава по-добре. Случва се често след ефир поне 1 час да не ми се говори с никого!
image

Как би се описала на човек, който никога не е чувал за теб? Емоция, работа, любов, истерия, и малко лудост. Това са първите думи, които свързвам с мен. Аз съм си аз! Навсякъде! Разбира се, изключвам театралните превъплъщения! Не харесвам хората, които се менят според обстановката и случая. Не е „чистоплътно“!

С чие мнение и критика винаги се съобразяваш?
Най-вече с това на майка ми. Определено винаги ми намира „кусури”, които пък с времето съм установила, че са доста обективни. Уча се от критиката! Понякога и от случаен човек на улицата можеш да научиш нещо доста интерсно и полезно! Стига да се вслушаш!

За работата или личния живот имаш повече време?
Личен живот” - какво беше това?!

Можеш ли да носиш „две дини под една мишница“?
В момента нося 4!!! Нещо да кажеш?! (смее се)

Остава ли ти време за любов?
Ха-ха. Аз не мога без любов. Чувствам се празна и опустошена! Винаги съм била влюбена и обичана. Напоследък като че ли има някакво емоционално затишие, но надявам се скоро всичко да си дойде на мястото.

Най-важният за теб човек?
Един - не мога да определя! Но семейството ми - майка ми, сестрите ми. Мисля, че ни свързва нещо повече от кръвна връзка. Обичам ги много и разчитам на тях!!!

Твоето силно оръжие във вечната надпревара между мъжа и жената?
А-а-а, моля ви се, няма да си разкриваме сега тука тайните оръжия! Жената, за да тежи на мястото си, според мен трябва да е силна, работеща, чувствена, различна и разбира се обичаща!!! А какво и кого - това си е нейна работа.

За финал, пожелай нещо на нашите читатели?
Здраве, повече поводи за усмивки и много награди от „Големия въпрос”!!!

Публикувано във Вестник за дома - брой 50 /13-19.12.2007/




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019582
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол