Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2009 20:44 - Гергана Кънчева: Ранното ставане промени изцяло живота ми
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15876 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.06.2011 08:24


 

image

I Денят й започва от 5 часа сутринта
I Обожава да се сгушва на дивана и да чете някоя вълнуваща книга

Професионалният старт на водещата на Прогнозата за времето Гергана Кънчева започва веднага след като завършва училище. Първо тя пише в светско списание и там научава много неща, но не спира да си мечтае за телевизия. Когато разбира за кастинга за Прогнозата за времето се явява, но никога не е подозирала, че ще изберат точно нея. Близо четри години работи в Би Ти Ви и е много щастлива, че е сбъднала една своя мечта. За себе си казва, че е съвсем нормално момиче, което много обича да чете книги, да се забавлява с приятели и да се разхожда с кучетата си. Към края на 2008 г. тя стана част от екипа на ТВ2 в качеството си на продуцент на прогнозата за времето – длъжност, която тя ще продължи да изпълнява и която ще съчетава от тук насетне с тази на водещ. Гери е на 25 години, но вече има богат опит в медиите. Освен в телевизия, тя е работила като репортер и редактор в сп. „Какво искат жените” и в сп. „Кой”. В момента Гери е студентка в УНСС, където изучава тънкостите на маркетинга и съвсем скоро й предстои да направи своята магистратура по специалността.  

Вие не сте синоптик, но водите прогнозата за времето?
Личното ми мнение, е че не е задължително да си синоптик, за да водиш прогнозата за времето. Аз съм много благодарна на колегите от екипа Време, както и на всички колеги от предаването „Тази сутрин“. Те много ми помогнаха и смятам, че добре са си свършили работата. Важно е да можеш да схващаш много бързо и да реагираш светкавично в кризисни моменти. Все пак Времето винаги е на живо и много трябва да се внимава да не стават грешки.
Ежедневният цикъл на ранно ставане променя живота на човека. Имате ли други интереси, след като приключите работа?
Много е трудно ранното ставане. Не е вярно това, което хората казват, че се свиква. Животът ти се променя напълно. След работа обикновено отивам на лекции, а ако мога се прибирам, за да дремна няколко часа. Разбира се, това ми се случва много рядко.
Какво е да работиш във високо рейтингова телевизия като Би Ти Ви?
Много е отговорно. Винаги трябва да се съобразяваш, че хората са си изградили едно определено мнение за теб и трябва да се стараеш да не ги разочароваш.

Харесва ли ви да бъдете известна?
Не мога в никакъв случай да кажа, че съм известна. Хората рядко ме разпознават по улиците. По скоро ме гледат втренчено и си мислят От къде познават това момиче.
Как започва денят ви?
Денят ми започва много рано в 5 часа сутринта. Предварително съм си приготвила дрехи за обличане, защото няма време за губене, всяка минута е много важна. За съжаление кафе успявам да изпия чак когато отида в телевизията. А когато отида в Би Ти Ви вече започва подготовката за презентацията ми.

image

Какво не знаят повечето хора за вас, това което не може да се разбере от малкия екран?

Всъщност от малкия екран хората не могат да разберат какъв човек си. Все пак ти правиш шоу. Аз съм съвсем нормално момиче, което много обича да чете книги, да се забавлява с приятели и да се разхожда с кучетата си. Имам две.
Полагате ли грижи за външния си вид?
Нищо специално. От време на време посещавам салони за красота и там се оставям да се погрижат за мен. Обичам разходките с кучетата ми, чрез тях успявам да разпускам най-качествено.
Вашата рецепта за добро самочувствие?
Човек винаги трябва да прави неща, които му доставят удоволствие. Само тогава работата се върши качествено и съответно това се отразява на самочувствието.
Наследихте ли професията от вашите родители?
Моето семейство е майка ми, а тя е доктор. Това е една велика професия, но определено не е за мен.
Разкажете ни за вашата половинка.
Моята половинка е адвокат по професия. Двамата добре знаем как да се забавляваме или как да почиваме. Много обичаме да ходим на кино. Почти няма филм, който да сме пропуснали.
Домошарка ли сте?
Зависи от програмата ми. Аз рядко си стоя в къщи, никога нямам време. Обаче когато намеря обожавам да се сгуша на дивана и да чета някоя вълнуваща книга.
За финал...
Пожелавам им да се стараят винаги да гледат позитивно на нещата от живота.

Публикувано във Вестник за дома




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017081
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол