Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 15:12 - Мария Силвестър - Една яка мадама, която кара хората да се усмихват
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18568 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 23.06.2011 01:20


image 

I Радвам се, че развеселявам хората

I Моето семейство се състои от двама души – Силвестър и Давид. В момента и тримата се учим един от друг

Не съм била толкова много неща, но занапред ще се поправя“, казва най-яката мадама в тв ефира Мария Силвестър. Преди да влезе в образа на „налудничавата репортерка” тя е била модел в елитни модни агенции, студент по право и по психология, секретарка, сценарист в предаването „На кафе“, редактор, певица... Вече се е снимала в няколко филма, както и в сериала „Той и тя“, но и актьорството й доскучава. Прекратява кариерата си на модел, след като получава знак от съдбата - целият й професионален набор от снимки изгаря в пожар през 2004-та. Друг съдбовен знак й помага да намери своя съпруг – Силвестър Силвестров от формация „Братя Мангасарян“. Сега те двамата се радват на малкия си син – Давид. Ето какво още споделя пред „Вестник за дома“ водещата на „Ток шоу на токчета“ в предаването на Азис по TV2.

На кратко – как започна професионалният ти старт в телевизията?
Първо стартирах като сценарист в предаването „На кафе”. После станах водеща в предаването „Ало, къщата”. Така започнах уж на шега, а то какво стана... Определено, обаче, се чувствам много по-добре пред камера.
Трудно ли е да бъдеш режисьор и актьор едновременно?
О, аз никога не съм била нито едно от двете… и много се гордея с това. Образът на „налудничавата репортерка” си е неделима част от мен… и ние много добре си живеем заедно. Това е една личност, която много настоява да се снима и аз се съобразявам с нея. А тя ми плаща наем във вид на месечно възнаграждение. Такава ни е сделката.
В един форум прочетох: „Мария Силвестър е най-яката мадама в тв ефира“? Какво би отвърнала на тази похвала?
Бих казала – браво! И бих кимала в знак на съгласие на човека с вкус, който говори така! Но ако има някой друг, който да твърди противното и на него бих кимала в знак на съгласие… и двамата имат право да имат мнение. Аплодирам това! А иначе аз съм много яка мадама – това е истина! /не съм го чела във форумите това/
Имаш ли планове, свързани с правото – в близко или в далечно бъдеще?
О, ние с правото се разделихме много отдавна и то по взаимно съгласие. Имахме трайна несъвместимост на характерите. То не одобряваше това, че не обичам да си правя планове. И тъй като съдбата му в този смисъл беше много неясна… то ме напусна. А аз нямах нищо против.

image

А защо се отказа да бъдеш манекенка?
Защото букът ми изгоря в един пожар и аз възприех това като знак от съдбата. Добре, че не ми проговори и някой горящ храст, защото тогава щях да съм една нова Мойсей на модния бизнес със съвсем нови топ-тен фешън заповеди.
По какви критерии се съгласяваш да приемеш предложение за работа?
Това са три прости правила: Първо – екипът трябва да ми харесва. Второ – да ми дават голяма свобода. Трето – да ми плащат добре.
Вълнува ли те какво ще остане в паметта на хората, след като видят твоето шоу?
Честно казано не мисля за това. Знам, че има хора, които ме харесват и такива, които не ме харесват. И двата типа ми помагат да се развивам. В крайна сметка това е част от разнообразието, което така или иначе отразявам. В повечето случай се развеселяват хората и остават усмихнати, което ме радва.
Стилът ти промени ли се през годините? В какво амплоа все още не си била?
Не знам, чакай да видя… била съм модел, студент по право, студент по психология, секретарка, сценарист, редактор, певица в една група, бях актриса за малко, но ми доскуча. Не съм била толкова много неща… но занапред ще се поправя!
Коя е най-грешната представа на хората за теб?
Не знам, не мога да вляза на толкова хора в главите. Все пак това си е тяхната грешна представа. Повече ще ме притесни, ако аз самата имах някоя грешна представа за самата себе си. Ето това вече е проблем.

image

Разкажи ни за твоето семейство?
Моето семейство се състои от двама души – Силвестър и Давид. Синът ми Давид е на година и три месеца. В момента и тримата се учим един от друг. Ние го учим как да се приспособи към този свят, в който е попаднал, а той ни учи как да му се наслаждаваме. Изобщо много добре си изкарваме заедно.
Как те спечели твоят съпруг? Подложи ли го на някакво изпитание, за да се увериш, че той е човекът, роден за теб?
Той не е роден за мен, а за себе си. И май не ме е печелил, защото не е имало състезание. Просто един ден ме прегърна и аз разбрах, че трябва да сме заедно. Сега имам дете от него и това е най-хубавото нещо на света.
Любовта минавала през стомаха. Знаеш ли някоя екзотична рецепта?
Според мен любовта минава отвсякъде и не зависи от такива странни обстоятелства като храната. Но си мисля, че ако вложиш в едно ястие наслада, то от него като нищо може да излезе любов. А иначе цялото семейство сме вегетарианци. Готвя предимно зеленчуци на пара и в повечето време гледам нещата да са в сурово състояние и огромно количество плодове...

Публикуванов брой 10 /6-12.03.2008/ на Вестник за дома




Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019231
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол