Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 13:50 - Мария Игнатова: Красотата – колкото ми помага, толкова и пречи
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14183 Коментари: 1 Гласове:
5



 image

I Имам страхотно чувство за хумор
I Иска ми се да прекарвам повече време със сина ми. Ако можех бих го взела със себе си и на работата

Мария Игнатова не е спортен журналист, но така се случва, че става водеща на спортно предаване и то не само веднъж. Тези от вас, които редовно играят тото, веднага ще кажат: „Да! Познаваме я от „Втори тото шанс“!“ Дали е случайно или не, но тази нейна първа изява предначертава понататъшното й развитие като водеща. След кратко прекъсване идва нейният втори, но не последен шанс и тя става лице на Sportal TV. А в началото на април Мария Игнатова ни изненда като застана до корифея Рачков и влезе в историята на предаването „Господари на ефира“ като първата жена водеща.
Какви са впечатленията ти като „господар на ефира“?
Припокриват се нещата, които гледаме по телевизията. Разбрах какво е да имаш още един водещ до себе си. Особено човек като Рачков, който може да те измъкне от всяка ситуация. Импровизирахме страшно много и сякаш се придържахме към сценария само с анонсите и препратките към материалите. Режисьорите не искаха от мен актьорска игра, защото не мога да се надигравам с Рачков или Зуека.
Смяташ ли, че след като си получила образованието си в чужбина си с едни гърди напред пред останалите журналисти?
Това, което ми дава предимство е по-скоро времето, прекарано в Америка и Холандия, като цяло. Бях на 16, когато заминах, и се върнах на 21. Научих се да бъда самостоятелна, да се приспособявам към различни среди и начин на живот, да общувам с различни хора. Покрай приятелите ми в Амстердам, много от които бяха свързани с телевизията започнах да работя за холандската агенция Dutch casting (кастинг агенция) и оттам придобих доста опит и увереност.
Разкажи ни за живота ти в САЩ. Научи ли някакъв урок?
В САЩ живях само една година, бях много малка и ми беше адски трудно. Разбрах единствено, че там не желая да остана. За мен цивилизацията е Европа, Западна Европа. Изключвам Ню Йорк, Маями, Чикаго, Вашингтон и Лос Анджелес.

image

Кой е любимият ти спорт и практикуваш ли го?
Любим спорт нямам, обичам тичането и плуването. Дълги години съм тренирала лека атлетика, занимавах се активно с фитнес след това, но напоследък малко съм позанемарила посещенията в залата.
Имаш ли много фенове?
Предполагам, че имам фенове. Получавала съм цветя, картички, играчки... Веднъж дори някой ми беше изпратил CD с песента на Джо Кокър “You are so beautiful to me”, но така и не разбрах кой. Иначе като цяло хората са мили, с мен се общува много лесно, старая се да се усмихвам и да подхождам позитивно към всички. Имам страхотно чувство за хумор и обикновено разсмивам хората около мен.
Как се развиват нещата в личен план? Успяваш ли да носиш две дини под една мишница?
Успявам... Налага се! А мога и още. В крайна сметка в днешно време всички сме пренатоварени, аз поне имам късмета да се занимавам с това, което обичам. Разводът ми не е следствие на работата ми, а старото клише - несходство в характерите. Сега сме в чудесни отношения! Аз имам нов човек до себе си, щастлива съм, може би единствено ми се иска да мога да прекарвам повече време със сина ми Виктор. Ако можех бих го взимала със себе си и в работата!

image

Използвала ли си красотата като средство за постигане на целите си?
Че тя красотата колкото помага, толкова и пречи! Честно казано имам чувството, че непрекъснато се доказвам и оправдавам едва ли не за начина, по който изглеждам! Кой гений реши, че между външния вид и интелекта има закономерност?! За да отговоря на въпроса, използвам я първите две секунди, след което вкарвам тежката артилерия!
Как би се описала на човек, който никога не е чувал за теб?
Може би Стайнбек би могъл, на мен ще ми бъде трудно да се опиша! Няма да ни стигне вестника, а представата пак няма да е пълна без читателите да са се срещнали с мен лице в лице.
Твоето мото в живота?
Вярвам в себе си. Вярвам, че за всичко плащаме цена и че съдбата на човек е в собствените му ръце.

Публикувано във Вестник за дома /брой 20 - 2008/

 



Гласувай:
5



1. sherif - Хубава жена е. Няма спор.
03.04.2011 14:19
Хубава жена е. Няма спор.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017034
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол