Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2013 00:11 - Митьо Крика: Бракът е хубаво нещо, бих се оженил пак
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13216 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2013 00:29


image


I Хубавите жени ме карат да творя - една от тях е моята

Кой не знае Митьо Крика? Кой не е чувал за него? И ако все пак някой не знае, ние ще ви го представим в истинския му блясък. В далечната 1999-та, когато е ерата на кеча, Димитър Ходжев печели състезание за най-силен мъж. Идеята победителят да си сложи прякор се ражда от журналистката Нина Норд. Така оттогава до ден днешен хората познават Димитър Ходжев повече като Митьо Крика. “Даже, аз съм третият човек в България, който прякорът му е в личната карта“, хвали се тазседмичният гост на „Вестник за дома“. Освен като прякор името Крика става известно и като запазена марка, с която Митко скоро стартира собствена линия за хранителни добавки. Ето какво още споделя водещият на „Фитнес мания“ за спорта и любовта.

Всичко ли върви по план в живота ти или тук-таме има криване от правия път?  

За мен “кривване” го разбирам да кръшна с някоя гърла. Не, аз държа на моята съпруга Нина Никол... Иначе животът ми се развива по план. Всичко което, го начертая като план, го изпълнявам, но с много труд и мъка... Имах мой съветник и съдружник в лицето на моят баща. За жалост той тази година се спомина и в период от няколко месеца ми беше много трудно да се осъзная. Но както се казва животът продължава и аз трябваше и да продължа да се боря, и да пусна моите продукти - хранителни добавки на българския пазар и чуждия...

Когато интервюрих Нина си казах: „Господи, с колко много неща на куп се занимава тя. И всяко едно й се отдава!“. А сега, същото си помислих и за теб! Каква е тайната?  

Моите сили идват от спорта и от силната воля, която ние притежаваме с Нина. Наистина много ни е интензивен животът и за това го харесваме.

Като водещ на „Фитнес мания“ с какво смяташ, че си полезен на зрителите? Смяташ ли, че по някакъв начин си променил мнението на хората за спорта?

“Фитнес мания” е една малка бръмка от това което правя, аз имам още няколко предавания, консултант съм в няколко списания... Участваме в детски спортни мероприятия и още много неща, свързани със спортната дейност...

image

 

Каква е твоята оценка на българите относно отношението им към спорта и поддържането им на добра форма? Твоят съвет към тези, които предпочитат да гладуват, вместо да се потят в залата?  

Напоследък спортуването е явление, което е много заразно и това е добре за едно общество. Не малка вина имам, аз и моите приятели. Гладуването е едно демоде схващане, съвременните изследания показват, че абсолютно неправилно е да се гладува поради простата причина след прекратяването се усилва йо-йо ефектът...

Подготвяш ли някакви нови медйни проекти, с които да зарадваш публиката?  

Да подготвям няколко проекта, които ще ги запазя в тайна! И обещавам, че и този път няма да разочаровам публиката...

Занимаваш се със силова атлетика, политика, любител си на яхтите, какво пропускаме...  

Хубавите жени, те ме карат да творя - една от тях е моята съпруга Нина...

Нина ни сподели, че често обичаш да казваш - “човек и добре да живее – се жени”, а ти как би продължил тази мисъл сега, когато вече се оженихте?  

Бракът е много хубаво нещо... Ако имах възможност бих се оженил пак!!!

А по отношение на ревността - успяваш ли да сдържаш емоциите си или да ги прикриеш, или предпочиаташ да покажеш раздразнението си? 

Зависи от много неща... Нина никога не ми е давала повод да я ревнувам, но тя мен много ме ревнува, щом ми чете есемесите, които съм писaл. Тя има една приятелка, която й дава разпечатките на моите есемеси.

Как мислиш загуби ли част от фенките си, след като сключи брак? Не си ли мислил да постъпиш като Джеки Чан, който дълги години крие, че е женен само и само, за да не загуби фенките си?  

Напротив сега съм обект на много ухажване от женска страна...

Като грижовен съпруг изявяваш ли се в кухнята? С какъв специалитет изненада последно твоята съпруга?

Кумът ми отвори ресторант и там аз усвоявам специалитетите...

Твоят съвет към бъдещите младоженци?  

„Женете се по-лошо от брака няма!!!”, майтап хубаво нещо е бракът, бих го направил още веднъж.

 
Публикувано във Вестник за дома /брой 30 - 2008/




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019200
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол