Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 22:14 - Биляна Митева: Действай – където си, с каквото имаш, както можеш!
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12562 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2013 01:01


image


Не е тайна, че в България светският живот е много пъстър и бурен. Но тази суматоха никак не изморява водещата на лайфстайл предаването “Мания” Биляна Митева, а напротив – зарежда я с нови и нови идеи и емоции. “Направо е страхотно! Обичам суетата и професията си и затова шоуто ми е цветно и държи висок рейтинг вече 7 години”, възкликва светската експертка. В новия сезон на “Мания” ни очакват още изненади. Само мъничко ще ви подскажем – предстои ви да видите един много интересен паралел между стила на живот в България и в Америка. И сигурно много от вас ще се учудят, като разберат, че родния хай-лайф отдавна е надминал американците...

 

С какво още се занимавате? Имате ли интреси в други области?

Завършила съм психология в СУ „Климент Охридски“. Освен като продуцент на предаванията „Мания, „5 минути в Холивуд, „Частна прожекция“ и „Музикалното шоу на М-САТ, аз съм изпълнителен директор в кипърската консултантска фирма „Кинес“. Моята мания, обаче си остава телевизията и по-специално М-САТ.

Като психолог – как бихте анализирали личността на „звездите“?  

За да бъде един човек “зведа” той несъмнено трябва да носи някои специфични черти в характера си, като упоритост, талант, харизма и известна доза нарцисизъм. Общото между родните известни личности по мои наблюдения, е способността им да се абстрахират от негативните коментари в медиите по техен адрес, от клюките и злостните инсинуации. Нашата народопсихология е особена – ако не оплюем една звезда, няма как да си продадем предаването или вестника... и те трябва да свикнат с това. Все по-малко са позитивните предавания като моето и вестниците, които се въздържат от злословия по адрес на родните таланти. 

Коя светска персона бихте определила за фаворит в „Мания“? 

Страхотен въпрос! Всеки журналист си има фаворит сред звездите! И аз не правя изключение... Много обичам Нина Николина. Тя е интелигентна, артистична, неподправена и по детски чаровна. Харесвам звездите с чувство за хумор като братя Мангасарян, Любо от Те, Иван - Устата. От фолк певиците най-естествено поведение пред камера има Теодора. От гилдията на актьорите предпочитам интервюта с интелигентни ексцентрици като Дони и Нети или нежната Йоана Буковска...  

Напоследък родните звезди решиха да блеснат в политиката. В „Мания“ беше засегната вече тази тема. Как бихте коментирали сега пред нашите читатели? До какъв извод стигнахте?

Да, Кристина Димитрова и Агент Тенев (особено Тенев) можеха да бъдат от полза при решаването на някои въпроси в Софийска община. Чувам, че Андрей Баташов също имал политически амбиции. Аз, обаче, намирам родната политическа сцена за особено извратена и корумпирана. Ето защо бих се отвратила от артист, решил да замени “истинската сцена” с политическата.

image

Как определяте Вашето място в света на шоубизнеса – виждате се като наблюдател, участник, анализатор или...?  

Смятам, че всички журналисти (независимо в какъв ресор се реализират), трябва да останат в сянката на звездите, да са тези които срещат зрителя с актуалните имена, а не самите те да са такива. Поне такава е тенденцията в Европа. Ето защо аз обикновено отказвам интервюта. В Америка нещата са различни – Опра Уинфри диктува живота на хората. Ако тя каже в ефир, че яде дюнери в арабския на Медисън и 42, на следващия ден там ще е опашка. Това е нещо, което със сигурност ще се промени в бъдеще. Ние сме наблюдатели и анализатори, точно така. Станем ли участници, вече не можем да сме безпристрастни. 

Страдате ли от някаква мания?

Да. Имам мания да колекционирам чанти. Притежавам над 500 маркови екземпляра! Ето защо най-редовно се допитвам за съвет по отношение на модата в чантите, към моята приятелка Светла. Тя е собственик на най-известната у нас едноименна верига магазини за чанти. Последната ми придобивка е една алено червена чанта на Франческо Биазия, от естествена кожа – лак. Нарича се Крейзи Куин и накара нюйоркчанки да ме спират по улицата, за да ме питат от къде е! Всъщност до края на годината аз ще пракарвам голяма част от времето си там и ще снимам предаванията си в Манхатън.

Как приема половинката Ви многобройните ви ангажименти?

Моят съпруг – Алекс, е най-подкрепящият и любящ мъж на света... Той е до мен навсякъде. Аз също го придружавам на важните за него места. Ще ти дам един пример, от който ще разбереш колко ме подкрепя. Докато аз съм на “Голямата ябълка”, той е в областта Женива на 600 км от Ню Йорк.  

Парите или чувствата са по-важни за една връзка в днешно време?

Чувствата. Аз, обаче, не бих могла да имам чувства към мъж, който не е успял в живота. Няма нищо по-секси от мъжа с пари и власт.  

Каква домакиня сте? 

Не ми се налага да бъда домакиня. Но сигурно бих се справила. Съчетавам бизнес срещите си с обяда или вечерята, и не готвя в къщи. Декорацията на дома, обаче, е мое хоби и в този смисъл смея да кажа, че съм добра домакиня. 

Коя мисъл си повтаряте най-често?

“Действай – където си, с каквото имаш, както можеш!”  

Най-голямата лъжа, която сте чувала за Вас?

Че смятам да напусна М-САТ. Съвсем скоро медията, в която правя предаванията си много приятно ще ви изненада! Съвместно с изпълнителния директор на телевизията – г-жа Виктория Миткова сме замислили още едно предаване, което със сигурност ще предизвика сериозен интерес. М-САТ ще претърпи кардинални промени и скоро ще се нареди сред най-рейтинговите телевизии в България. Убедена съм в това.


Публикувано във Вестник за дома /брой 37 - 2008/




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017129
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол