Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 21:48 - Найден Найденов: Бъди себе си, за да не станеш някой друг
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11617 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2013 23:59


image

Може да се каже, че Найден вече посвикна да бъде известен. Все още се оплаква, че никъде навън за него няма спокойствие, но за това обвинява единствено себе си. Ако беше си кротувал в къщата на Биг Брадър преди четири години, хората отдавна щяха да са го забравили.
Но как да го забравиш, та нали сега отново ни забавлява с неговото “Нешоу” от ефира на GTV.

Какво значи за теб да си толкова често в компанията на "каймака"? Промени ли се мнението ти за звездите?

Аз много отдавна съм осъзнал, че истински звезди в България няма. Истина е, обаче, че доста от моите гости ми направиха много добро впечатление и останaх приятно изненадан от тях, а преди това съм ги смятал за други. Последните ми трима гости за първия сезон бяха доста колоритни. Радо Прашката, който беше брутално брутален. Лейди Би, на която не й пукаше от нищо и беше готова на всичко в името на шоуто. Моят дебел, плешив и вечно пиян приятел от Биг Брадър 1 – Гроши, с който по време на цялото предаване си пийвахме уиски. Много силни гости бяха и Митьо Пищова, Ники Кънчев и Роси Новева.

Имаш ли си идол, на който искаш да приличаш?

Преди време се вдъхновявах от почти всички идиотски и нестандартни образи и личности: Стифлър от Американски пай и в частност актьорът, който го изигра – Шон Уйлям Скот. Идоли ми бяха и актьорите: Джони Ноксвийлд, Адам Сандлър, Джим Кери, Саша Барън Коен, Еди Мърфи, комикът Анди Кауфман, както и всички идиоти от JACKASS. Скоро, обаче, осъзнах, че е най-хубаво човек да бъде самият себе си и да изгради свой собствен образ и стил, а не да копира някого. Както казваше Светльо Витков – бъди себе си, за да не станеш некой друг.

С какво друго би се занимавал, ако не беше станал водещ?

Всъщност, освен с воденето на предаването ми по GTV паралелно се занимавам и с още две неща. Пиша две рубрики в едно седмично списание, а също така от скоро съм съдружник в строителна фирма “МИКО – ХАМЪР”, която изгражда навеси от дърво, беседки и барбекюта за двор, а освен това правим и всякакви парапети и огради. За напред, дори и когато престана да съм водещ, твърдо смятам и се надявам да продължа да работя в сферата на довършителното строителство.

Би ли участвал отново в Биг или във Вип Брадър?

Да, но мисля, че ще ги е страх да ме поканят отново, защото много добре знаят, че пак ше вилнея, както преди.

Не ти ли тежи понякога това, че стана известен?

Може да се каже, че отдавна съм свикнал. Единственото нещо, което не ми харесва е, че никъде навън няма спокойствие за мен. Но т’ва е така ми се пада… ако не бях направил всичките онези простотий в къщата на Биг Брадър, хората отдавна да са ме забравили и сега спокойно щях да си джиткам по улиците.

image


Преди 4 години описваш себе си като idioticus prostacaris oligofrenisus. Как би се описал сега?

Оттогава мина доста време. При всички положения ако не друго, то поне съм пораснал малко… Всъщност, като се замисля… може и да не съм

Кои са думите, с които би описал българския мъж днес? Застрашен ли е от изчезване?

Г-жо, не обиждайте българските мъже!!! Ние сме супер! А вие жените ме дразните, защото започнахте да се правите на “мъже” в последно време. Еманципирани пиклихахахахахааа.

По време на шоуто Биг Брадър беше влюбен, а сега? Ще ни разкриеш ли коя е твоята муза на любовта в момента?

Имам си приятелка от известно време. Тя е руса, свястна и добричкаили поне така ми се струва за сега. Разбираме се много добре и с нея се чувствам спокоен. Обещала ми е, че скоро ше си инсталира силиконови цоци и тогава аз ще бъда най-щастливият индивид на света!

Разкажи ни как минава типичният ти ден? Обикновено как завършва?

Различно, зависи какви работи имам да свърша през деня. Често съм много зает с различни ангажименти по предаването и в строителната ми фирма и нямам много свободно време. Ако имам такова, цъкам компютърни игри, гледам филми или простея някъде с приятели. Обикновенно завършвам денят си, щипейки чурката си, докато гледам некой еротичен ТВ канал.

Коя е най-голямата лъжа, която си чувал за себе си?

Че съм тъп и невъзпитан. Това изобщо не е истина!!!

Имаш ли си любима фраза, която си казваш, за да продължиш напред след провал?

Не, но винаги си казвам нещо от сорта на: “Етооака се за пореден път копеле, но то се очакваше…”


Публикувано във Вестник за дома /брой 34 - 2008/






Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019252
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол