Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 21:26 - Станислав Дочев: Светски експерт №1 в България
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15687 Коментари: 0 Гласове:
0



I Аз не съм зъл нито в работата, нито в живота

Малко хора знаят с какво точно се е занимавал първият светски експерт у нас преди да се появи в предаването „Градски легенди“. Ето защо ние ви предлагаме да научите повече лично от него вместо да се ровичкате в старите архиви и да попаднете на недостоверна информация. И така специално за читателите на „Вестник за дома“ Светослав Дочев разказва:

Уау, толкова е дълга историята. Всичко започна в Севлиево, моя роден град. Там се появих по местната телевизия и така години на ред. После дойдох да следвам в София режисура. Дипломирах се миналата година. Докато следвах, работих по различни кабеларки, после в едно скандално предаване, после PR, малко като асистент режисьор, редактор в сп. „Кой“ и след това в сп. „Блясък”. Една прекрасни години имам в това списание. То ми даде много, а екипът му бе моето семейство три години.

Как си спечели титлата “светски експерт”?

Нана – главната редакторка на предаването ми я измисли. Тя бе човекът, който ме е предложил на Иван, Андрей и Вили Сечкова. Първите предавания я нямаше тази титла, но след четвъртото се появи. Забавно е да си „светски експерт”. Никой не е бил. Но да не я бъркаме със светски хроникьор!

Има ли някакво правило, което трябва да спазва един светски репортер? Има ли граница, която не трябва да прескача?

Аз сам си слагам границите. Толкова години съм сред звезди, че на някои им знам кътните зъби. Лошо е понякога да знаеш много, а да не питаш. Така интервютата не стават интересни. За това спрях да ги правя в предаването.

Какви рискове крие тази професия? Не се ли страхуваш, че може да ядосаш някоя светска особа и тя да иска да ти отмъсти в съда?

Не! Аз не съм жълт! Познавам се с почти всички известни. Аз не съм зъл нито в работата си, нито в живота. За мен добрият тон е най-важното нещо. Естествено има и такива, с които взаимно не се харесваме, но с тях изобщо не се занимавам. Те не съществуват за мен.

Коя личност би определил за фаворит в твоята рубрика?

Това не мога да кажа. Имам много, но ако се замисля по-задълбочено откривам, че... Не, не няма да отговоря на този въпрос.

Имаш ли мечти, свързани с професията? Бил си главен редактор на сп. “Блясък”, а сега като светски експерт не слизаш ли стъпка надолу?

Не само светски експерт. Напуснах „Блясък” не заради „Градски легенди”. Просто дойде време да се разделим, но по други причини. Точно тогава от издателите на Playboy и ОК! дойде предложението да бъда редактор „Специални проекти”. Сега правя много нови интересни неща. Проверете! Иначе имам една мечта - да практикувам това, за което съм учил – режисура. Имам няколко добри мои работи, скоро ще бъдат видяни, там където съм искал. Дано има резултат.

А какво си мечтаеш да постигнеш в личен план? Семейство, деца?

Много искам! Но не съм готов. Искам да имам не едно дете. Но за да се случи това, първо трябва да съм покорил много върхове, защото искам да мога да се грижа за семейството си. Дано някога да стане, ако не в България, то... Иначе в момента съм сам, от много, много време.

Какви хора допускаш до себе си?

Познати много, десетки, стотици. Близки твърде малко. Почти не допускам близо до мен хора, защото те нараняват. Обикновено първо показвам лоши черти и ако бъдат възприети, може да покажа и добри. На този изпит някой издържи ли, ще бъде мой приятел.

Кои са най-екстравагантните ти глезотии?

Истината е, че нямам такива. Никога не съм имал време за глезене.

Ще споделиш ли с нас, кое е любимото ти питие?

Мохито, Jim Beam.

За какво не би пестил усилията си и за какво би впрегнал цялата си енергия?

Да успея. Но някак си ми е твърде трудно от известно време. Прекалено много злоба се е навъдила у българите. Известните стават все по-капризни... Но все пак аз искам да си постигна мечтите! За това ще вложа първо положително мислене и след това цялата си енергия.

Публикувано във Вестник за дома /брой 32 - 2008/





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019294
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол