Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 21:11 - Александра Николова: Вярвай в себе си, останалото само ще те намери
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15698 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.05.2010 02:49


image

I
Аз съм широко скроен човек и гледам да се разнообразявам

I Ценя у мъжете чувството за хумор, отношението към жената, кавалерството и интелекта

Да бъдеш модел не е трудно, но да бъдеш истински модел изисква много качества, труд, вяра и талант“, казва водещата на риалити шоуто с манкенки по TV 7. Като носителка на титлата Супер модел на България 2003 Александра Николова знае, че пътят към славата е една жестока надпревара. В своя дебют като водеща Александра е имала съмнения и притеснения дали ще се справи, но приема тази отговорност, защото обича новите неща и предизвикателствата. В момента на първо място за нея стои ученето, а бъдещето, независимо какво е, си го представя красиво, защото тя така ще си го направи. „Истината е, че не съм определила точно какво ми харесва най-много. Пробвам различни дейности в желанието да открия максимално себе си“, сподели пред „Вестника за дома“ Александра Николова. Ето какво още ни разкри тя.

Изпита ли някакви съмнения, дали ще успееш да се справиш с тази нова за теб професия?
Разбира се, че имах съмнения и сериозни притеснения. Според мен не всеки умее да бъде водещ. Или го можеш, или не. В случая аз не съм точно водеща. Подобен тип предавания нямат водещи в смисъла на човек, който да забавлява хората. Аз съм повече посланник на екипа към участниците...
Ще продължиш ли да се занимаваш с телевизия?
Телевизията е много интересна област за работа, в която веднъж влезнеш ли, трудно можеш да се откъснеш. Мисля, че с удоволствие бих се занимавала отново. Но знам, че имам много да уча в тази сфера на действия.
Ти вече спечели титлата Супер модел на България 2003, какво би посъветвалa тези, на които им предстои да станат супер модели?
Бих ги посъветвала да не си променят отношението към хората, да не се заслепяват твърде много от светлината на прожекторите, да вярват в себе си, а останалото само ще ги намери.
Много хора си мислят, че да бъдеш модел не е никак сложно. Трудно ли е да бъдеш модел в България?
Да бъдеш модел не е трудно, но да бъдеш истински модел изисква много качества, труд, вяра и талант. Това е съвкупност от вътрешно усещане, характер и физика, разбира се. За съжаление България е малка страна с много красиви жени, които нямат възможността да се реализират успешно в тази сфера и единствената причина за това е, че модният бизнес в България все още е недоразвит. Няма истински школи, които да учат потенциалния модел на обноски, на походка, на поведение, на ценностна система.
Какво изпитваш, когато стоиш до други красиви жени? Чувстваш ли се най-красивата?
Една жена, за да излъчва красота, най-напред трябва да има вяра в себе си според мен. Аз вярвам в способностите си и се чувствам хубава, но сред много красиви жени на едно място, според мен никой няма да може да определи коя е най-красивата. Всяка си има свое собствено, индивидуално излъчване и това е най-ценното.

Имаш ли други интереси извън модния подиум?
Много са. Аз съм широко скроен човек. Обичам да пътувам много, да се разхождам сред природата, да се забавлявам с приятели, да ходя на кино, с две думи гледам да се разнообразявам.
Какъв е твоят стил в ежедневието, какви дрехи предпочиташ?
Аз съм зодия Близнаци и това оправдава разнообразното ми настроение, а от него зависи как ще се облека. Бих казала, че моят стил е спортно-елегантен. Привърженичка съм на марките „Енита“ и „Лий Купър“.
Разкажи ни как минава един твой ден?
О, няма дни, които да минават по един и същи начин. Всеки е различен, затова обичам като стана сутрин, да видя какво ми е подготвил днешният ден. В момента има някаква последователсност, а тя е да стана, след като съм се наспала, да отида на лекции, да се видя с приятели и в зависимост от тoва с кой съм се видяла, отиваме на кино или на вечеря или просто се прибирам в къщи на топличко.
Какъв тип мъже харесваш?

Ценя чувството за хумор, отношението към жената, кавалерството и интелекта. Не ме привличат мъже с последна марка автомобили и портмонета във вид на куфарче. За съжаление наистина има прекалено много комплексирани български мъже.
Какво обичаш да похапваш, когато не си на диета?
Грешно е схващането, че щом си модел значи задължително си на диета. Обичам да си похапвам супи и сладки изкушения. Не помня дали някога съм правила диета. Но не мисля, че трябва да ям, което ме спасява. Храната остава на заден план в ежедневието ми.
За финал, пожелай нещо на нашите читатели?
Пожелавам им да са винаги усмихнати, да преследват мечтите си и най-вече да не забравят, че трябва да кажат на глас какво искат, за да може вселената да ги чуе и да им помогне!


Публикувано във Вестник за дома (брой 13 - 2008 г.)




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019260
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол