Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2010 13:06 - Аспарух Минчев: Не избивай комплекси по пътищата
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16150 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 23.06.2011 01:12


image

I Хубавата кола не трябва да е непременно красива
I Прекалено откровен съм с жените и само губя от това

Увеличи звука на телевизора в събота точно в 18.30 часа, за да да чуеш свиреп вой на мощен 6-цилиндров би-турбо двигател, с минимум 483 конски сили. Точно така звучи двигателят на качествения автомобил според водещия на "Мотоавангард" Аспарух Минчев. Всяка седмица той изкарва премиерния модел от салона, за да могат зрителите сами да преценят плюсовете и минусите на автомобила. "Колата не трябва да е лъскава, а да са лъскави челата на всички, които се опитват да ме резнат на светофара", шеговито казва тазседмичният гост на "Вестник за дома". A що се отнася до лошата пътна обстановка в България, искрено се надява някой ден това да е част от срамното ни минало. Ето какво още сподели водещият за колите и живота.

Как започна кариерата ви на тв водещ?
Тя тепърва започва! Но иначе преди години се явих на кастинг за “Столът” по Нова Телевизия, изпълнявах ролята на Антигероя, разбрали – недоразбрали, хората ме намразиха и сега още страдам! Искам да помоля, всички да ми простят, за да не горя в Ада!

Лъскавите коли ли ви провокираха да станете водещ точно на шоу за авангардни автомобили или просто ви харесва медийната изява?
Колата не трябва да е лъскава, а да са лъскави челата на всички, които се опитват да ме резнат на светофара. Много ми е мъчно, че лимоните после по цяла нощ не спят. Моля и тях да ми простят, но аз имам 540 коня под предния капак! Няма милост!

image

Може ли всеки един човек да стане водещ на такова предаване?
Естествено, че може... Стига да издържа на безмилостен студ, влага, жега, глад, умора, друсане по изкорубените български пътища. Да му се налага да тества автомобили, които не винаги го вълнуват.

Разкажете ни нещо интересно от кухнята на предаването – как се подготвя то и кой е любимият ви момент през 30-минутното представяне на новия автомобил?
Любимият ми момент е, когато предадем готовото предаване. Много е трудно да угодиш на всички, затова и в кухнята е много напечено, но важното е, че се опитваме да бъдем различни.

Лично за вас на какви критерии трябва да отговаря един качествен автомобил?
Огромен разход на БЕНЗИН. Спортно, друсащо окачване. Свиреп вой на мощен 6-цилиндров би-турбо двигател, с минимум 483 конски сили. Кожен салон с непрактични, но ергономични състезателни седалки.

image

Споделяте ли мнението, че ако имаш хубава кола, имаш и хубава жена?
Защо така?
Хубавата кола не трябва да е непременно красива. А хубавата жена не трябва да е непременно меркантилна. И не е задължително да готви и пере!

А вие как печелите една жена? Кои са най-силните ви козове?
Откровен съм прекалено и само губя от това.

Какво става, когато разберете, че една жена гледа към портфейла ви?
Става ми готино и си го премествам в другия джоб...

Кой е човекът, който ви подкрепя във всяко начинание и на чието мнение държите?
Продуцентът ми.

Кои са най-екстравагантните ви глезотии?
Когато живеех в Лос Анджелис, поне веднъж в месеца отивах пред най-луксозния стриптийз бар край Холивуд булевард, забирах оттам няколко приятели късно през нощта и ги водех на двеста мили в пустинята Мохаве да гледаме как вятърът търкаля кактусови храсти на лунна светлина. Издават много странен звук и ако има луна, караме без фарове за ужас на полицаите. Толкова глоби бяхме отнесли, че накрая си станахме приятели.

image

Какъв сте извън служебните ви ангажименти?
Понеже съм безкрайно откровен, както вече споменах, не играя роли на екрана и извън служебните ми ангажименти съм си същия човек...

Домошар ли сте? Поддържате ли домашния уют?
Държах доскоро в хола си суперлуксозни разглобяеми състезателни автомобилни джанти. На лунна светлина блестяха като коледна елха дори през август. Имах в кухнята карбонов спойлер... Като изнесох всичко, почуствах дълбока и съкрушаваща празнота. Заради тях обичах да се прибирам вкъщи по-раничко.

Умеете ли да готвите?
Не умея да готвя нищо, освен патица с портокали и крем брюле с дресинг от карамелизирани самодивски горски ягодки.

За финал, пожелайте нещо на нашите читатели?
Обичайте животните, не пийте преди шофиране и не избивайте комплексите си на пътя… Само в България по пътищата има такива дупки и простаци зад волана, явно това е част от балканския ни манталитет… Дано някой ден това да е част от срамното ни минало!!!


Публикувано във Вестник за дома - брой 16/2008




Гласувай:
2



1. ariel88 - Браво на Аспарух за това, което к...
21.09.2010 15:59
Браво на Аспарух за това,което казва!Евалла!
цитирай
2. ariel88 - Istina
13.09.2012 13:57
Такъв свестен човек,а го изместиха всякакви боклуци!Затова вече не милея нито за държавата,нито гледам български телевизии!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019293
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол